جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۹
کد خبر: ۹۰۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

اجتماع بزرگ «بیعت» در میدان امام حسین (ع)

اجتماع عظیم «بیعت» در میدان امام حسین(ع) و جشن بیعت در مناطق ۲۲گانه تهران همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علیرضا فاطمیان‌پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ با اعلام خبر برگزاری برنامه «بیعت» گفت: همزمان با نهم ربیع‌الاول، روز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و با هدف تبیین و ترویج فرهنگ صحیح انتظار و نیز تجدید عهد و پیمان دوباره با امام عصر (عج) اجتماع بزرگ بیعت با عنوان «عید بیعت» در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این اجتماع عظیم و مردمی که در تهران همزمان با سایر استان‌ها و شهرهای کشور برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام پناهیان و علی‌اکبر رائفی پور سخنرانی خواهند کرد و در ادامه محمدرضا طاهری به قرائت دعای فرج و بخش‌هایی از زیارت آل یاسین و ذکر اهل بیت (ع) می‌پردازد.
 
رییس فرهنگسرای شهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره چگونگی شکل‌گیری این حرکت عظیم گفت: بیعت و تجدید عهد و میثاق با پیامبر (ص) و ائمه معصومین در احادیث و روایات اسلامی از جمله واجباتی است که بر گردن همه افراد، از مرد و زن نهاده شده است. پس با اعتقاد به وجود امامی حی و ناظر می‌خواهیم در میعادگاهی با منتظران دلداده همنوا شویم و با تمام ارادتی که به مولا و سرورمان داریم، دست‌ها و نگاهمان را سوی آسمان اجابت خدا ببریم و امیدوارتر از همیشه دعای فرج را زمزمه کنیم و وفادارتر از همیشه با یگانه حجت خدا روی زمین بیعت کنیم. در همین راستا مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ با مشارکت بنیاد مهدویت کشور و موسسه مصاف ایرانیان اقدام به برگزاری طرح اجتماع بزرگ بیعت با عنوان «عید بیعت» کرده است.

گفتنی است همزمان با این برنامه فرهنگسراهای شهر تهران در همه مناطق با برگزاری ویژه‌برنامه جشن بیعت پذیرای شهروندان هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با فرهنگسرای منطقه خود تماس بگیرید.

اجتماع بزرگ «عید بیعت» روز جمعه ۱۹ آذر ماه ساعت ۹ صبح در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۳۲۲۲۱۰ تماس بگیرند.  
 

نظر شما